why??why??why??

salam kasih, salam sayang..

haha aku dapat interview education!!!
kepala ni mula memeningkan dirinya..
aku x tau ape akan jadi kat masa depan ni..
semua ada kat tangan Allah...
aku tau aku x minat...
what ever la...
aku akan terus follow je...
jalan yang ada depan mata ni....
aku tak nak pikir ape2....
what ever will be will be....
kadang sesuatu yang kite suke bukanlah sesuatu yg baik utk kite...
tapi sesuatu yg kite benci tu terbaik buat kite.....
manusia merancang, Allah merancang...
Allah itu sebaik-sebaik perancang.....
WHAT EVER!!!!!!


p/s: aku nak balik kampong kat segamat....so rame2 nak keluar dari kepompong jap... n to kak koni.. congrat 4 ur baby gurl.....



Comments

rhapsody LiN said…
babe, u intview utk teaching trainee ker??
:p
rhapsody_sufi said…
x interview nk buat degree bru..

Popular Posts