kasih suci mama n abah....

salam....

terima kasih ALLAH... kau kurnia mama n abah sebgai ibu dan ayah ku... betapa kasihnya mama terhadap anak-anaknya... betapa sayangnya abah pada putera puterinya...

Hisyam, demamnya datang mengejut selalu.. semalam panasnya badan dia.. hampir2 dia kejang... aku pula tiada di r
umah...

abah, dah seharian berkerja,mama dah seharian berkejar kesana kemari penuhi tuntutan anak-anak, ibunya dan suami.. penatnya mereka..

tapi saat hisyam sakit.. kedua-duanya bersengkang mata hingga pagi.. walhal tuntutan kerja menanti utk esok...


begitu juga saat putera puterinya yang lain hadapi masalah... mama xkan penat menasihati, xkan penat menjaga dan me
rawat..

TAPI... kita seorang anak.. ape yang kite lakukan pada mereka.. selalu aku dengar dan selalu aku lihat.. betapa seorang ibu dan ayah mampu menjaga tujuh orang anaknya sehingga dewasa.. TAPI 7 ORANG ANAK TAK MAMPU MENJAGA SEORANG IBU DAN AYAH SAAT MEREKA MENITI HARI TUA...

YaALLAH... ampumkan segala dosa-dosa ku dan ampunilah dosa kedua ibubapaku..YaALLAH KASIHANILAH MEREKA SEPERTI MANA MEREKA MENGASIHI AKU SAAT AKU KECIL...


ADIK AKU YANG COMEL HISYAM/.. SIHAT CEPAT K... SYAFAKALLAH

Comments

Popular Posts