Slamat Ari Guru....

Salam....
16 mei yang bermakna buat golongan bergelar pendidik cam mama n abah aku... adik2 aku ada 2 orang yg still sekolah rendah.. bile tgk diorg sibuk nak cari hadiah ape kat cikgu diorg, teringat mase umur aku cam diorg.. hehe.. skrg ni aku jd mangsa utk siapkn hadiah bdk2 ni.. diorg kasi kek satu kotak sorang kat cikgu.. putus urat kaki aku berdiri buat kek.. tapi cam kire berbaloi gak sbb dah lame tak baking.. skali layan bau kek best tu... tp sejak choc cake jd business family, mmg tak lalu nak mkn pun.. bukan cake tu tak sdp ke ape cume cam dah muak tgk... heheh ptg ni ni nak buat trifle... lame dah tak mkn.. mesti heaven.. tak sabar dah ni... k lah.. sebelum lupe hepi teacher's day mama n abah n tak lupe buat cikgu2 yg pernah ajar aku dari zaman tadika(PASTI) sampai zaman sekolah menengah... n lecturer aku kat kampus...

ni la rupe hadiah adik2 aku nak kasi kat cikgu diorg esok..

Comments

Popular Posts