27 April 2009

what life make life.....????????

MOOD: okey... AKU masih mampu senyum lebar....
kesihatan: kepala aku tgh sakit ni....

akhirnya dapat jugak aku online balik.. setelah hampir 2 minggu bertapa... dalam mase 2 minggu seribu satu benda yang berlaku... dan aku dah dapat hadiah paling best sekali untuk besday aku yang ke-20 aritu... insyaallah sampai mati aku akan ingat.... insyaallah aku tak akan meraba-raba lagi nak mencari diri aku.... tak akan timbul lagi persoalan siapa aku yang sebenar... lirik lagu ketulusan hati masih memberi impak yang besar pada diri aku...... terima kasih Ya Allah.. Engkau dah berikan aku satu nikmat yang tak pernah terlintas kat fikiran aku.... kau kurniakan aku sebuah keluarga yang sangat besar.... best gile tu dpt abg dgn kakak yang sgt ramai... semoga aku terus istiqamah... sebenarnya aku tak tau nak gambarkan dalam bentuk perkataan ape sebenarnya yang berlaku... cuma Subhanallah, Alhamdulillah, Allahuakbar......
aku bukan hanya perlu berubah rohani dan emosi ku malah fizikal ku juga bermula.... hari ini akan jadi hari yang bersejarah... mama n abah minta aku kuruskan badan....
dengar je perkataan kurus aku terus terangkat kening ni.... tapi demi harapan dari mama n abah aku letakkan tekad.. Insyaallah aku akan terus Istiqamah dengan keputusan yang aku dah ambik HARI NI.... 27 APRIL 2009.. PROGRAM KU BERMULA....
aku berjuang demi-mu Ya Allah... aku berubah demi-mu Ya Allah....aku mohon kekuatan dari-mu Ya Allah....

1 comment:

kak baity said...

jom join sama-sama...
i'm on that mission too...

:)