Saat aku mencari diri.....

Saat mencari diri???? adakah aku ni tak kenal sape diri aku selama ni???/ yes aku mmg tak kenal pun.... apatah lagi orang yang ada kat keliling aku.... hahah... actually aku takut sebab tak lame lagi angka depan umur aku akan berubah.... aku pun akan boleh mengundi tak lame lagi... tapi tulah pasalnye... aku tak tau lagi arah tujuan hidup ni.. course yg aku ambik kat Uni pun keep berubah je. Ada yang cakap memang susah nak jumpe ape yg betul2 serasi dengan hati kite... tapi tulah terseksa jugak proses pencarian ni. macam mane nak face my parent, to face my friend, to face all those people in my life.. bukan la aku ni tak tetap pendirian tapi tu la masalahnya takut kot nak berdepan dgn realiti hidup...
tp hidup tu takkan manis tanpa kepahitan.... dalam mencari diri kita jugak kenal diri kite melalui orang yang ada keliling kite... tapi kadang2 persahabatan tu jugak ada yg beri kepahitan pada kite... ntah la mcm2 kene kita tempuhi dalam mencari diri.....anyway... happy birthday Na... never forget our frienship....

Comments

Popular Posts