hujan n lagu......

tetibe je hujan turun kat bumi terengganu ni.... dah la aku ni boring tahap petala ke lapan... sampai tak tau nak buat ape.. bukak tv semua bende nonsense je ada... masuk blog org pulak aku takd emood nak bce... nak edit blog sendiri aku takde idea.... so try masuk youtube... Zain Bhika... (n_n)
kenape??? ntah la nak tukar taste kot.... asyik dengan jap pop je.. boring gak... hafal lagu ntah pepe pastu rugikan suara pulak tu.... sbb bukan dapat pahala pun..... at least nyanyi lagu si Zain Bhika ni dpt lah topup skit... remember Allah... sambil nyanyi sambil zikir.... solace tu..... name mamat ni pun aku kenal sbb tetibe ada orang sumbat lagu ni Dalam aku punye playlist.... suare dia best... lagu dia ada motif... skali dengan hujan combine dgn suara suara dia... coolio....



lepas ni nak dgr lagu english tak la aku dok layan blue, westlife n soundtrack high school musical je... every lagu mmg ada something yang kite boleh blaja...macam lagu ni... betapa kite perlu letakkan pergantungan dan pengharapan kite hanya pada allah semata-mata... kite tak pernah dibiarkan keseorangan dalam hidup ni... Allah sentiasa ada kat sisi kite... kalau kite rase susah ingat bahawa Allah sentiasa di sisi kite.. mohon lah kekuatan darinya.... ALLAH AR-RAHMAN ALLAH AR-RAHIM........

Comments

Popular Posts