27 April 2009

Subhanallah... tu je perkataan yang mampu aku ungkap bile bace buku ni... seribu satu pengajaran yang aku dapat... actually aku tak ada niat nak beli pun nak beli buku ni.... tp bile aku cakap nak g KL n nak singgah kat pesta buku antarabangsa kat PWTC, abah yang pesan belikan dia buku ni... betapa aku hargai nilai seorang muslimah yang berdiri di belakang ulama agung di malaysia ni.... betapa dialah yang layak digelar sebagai sayap kiri perjuangan Tuan Guru... betapa hidupnya penuh dengan nilai keagamaan dan betapa sederhananya hidup beliau...
inilah sebuah kisah cinta berbau syurga... insyaallah.... pasakkan kalimah Allah di hati-mu...

No comments: