kisah hari ni....

Salam... aku baru sampai dari kl semalam... kepala mcm tak benor je lg.. mane taknye aku baru pegi kl dua hari lepas pastu blk pulak trg... esok nak pegi balik KL... PASAL ape??? esok aku ade ujian MEDSI.. MAK aku tetap nak aku jadi pendidik.. padahalnye aku ni mane la ade berjiwa pendidik... mau patah riuk budak2 tu aku kerjakan.. bak kate adik2 aku singa mula bertaring... ntah la.. kalau nak ikutkan dah dua kali aku ni g interview cikgu tp tak pernah lulus pun.. ntah la... ape nak jadi pun jadi la... malas aku nak pikir lg.. dah la pasal nak daftar kampus tak settle lg.. tukar course la ape la pulak... mak aku yg dok bising jugak.. aku ni jenis what ever will be will be... tp tulah dah mak bising pening jgk la tgk muka mak aku yg tension tu... kesian tapi nak buat macam mane dah novel hidup aku ni byk sgt likunya............ (n_n)

Comments

Popular Posts