diet.....oh diet....


Dok sebut pasal diet ni macam susah gile nak face.... hari pertama dah berlalu... walaupun hari pertama x brape nak berjaya melawan nafsu.. ape taknya, dah la ambik sekali je shake tu pastu pukul 4 ptg semalam aku blasah 1 cone ais-krim. haha malam pulak mama suruh aku masak.. aku blasah masak seafood spageti.. aku tak letak ayam n daging langsung konon tak nak tambah quantity lemak dalam masakan... kire semalam aku tak entuh nasi la....
hari yang kedua ni... aku tak tau la macam mane pulak... breakfast aku tak ambik cume, aku blasah 2 keping roti with tuna.. tgh hari aku ambik shake.. hati dah runsing ape la aku nak makan malam ni... aku aku blasah ikut nafsu mmg sia-sia la duit aku beli herbalife... takkan nak makan sayur je kot?? ntah la... pening jugak pikir aku punya menu ni.. no fat... no kardo.. just protein... ape la aku nak masak ni??? mama cakap kalau aku berjaya loss weight, boleh jadi cam model...
ye la mama.. model la sgt anak mama ni... sebenarnya aku start diet ni ada dua sbb iaitu:
1)MAMA N ABAH SURUH... plus ABANG PUT THE CHALlenge...
2)aku takut dpt penyakit pelik2 tu....
Insyaallah, aku dah ada target sebelum daftar kat campus 6ti aku nak turun byk mane.... kalau aku berjaya turun kan berat badan ni.. aku akn promote kat kekawan aku.... sesapa nak tau lebih lanjut pasal produk ni sila la rujuk kat http://www.everydiet.org/diet/herbalife

Comments

Popular Posts