makan, makan dan makan..

mAKAN?? perlu ke makan?? keperluan kah makan??

stress pikir pasal masalah ni.. even now i have one of the best solution,
but... mendidik nafsu untuk makan itu tak sesenang melafazkan ABC lorh..

berat badan ni kejap naik kejap.. kalu time dia statik lagi tension...argh!!

yang aku persoalkan bukan soal nk cantik ke ape ke..
tapi masalahnye all this thing sumbang pada masalah kesihatan aku..
migrain, gastrik, angin n mcm2 la lagi...

bile pikir2 blk.. aku makan bukan sbb lapar tp sebab nafsu..
tgk itu nk makan, tgk ini nak mkn..

kalau dh start makan.. sense of kenyang dah tercampak tepi longkang la jwbnye..

makan satu hal.. dh makan byk2 bukannya tau nak pergi exercise..
sebulan sekali pun pyh..jauh sekali 3 kali seminggu..

argh!!! aku MARAH ni !!!!!!!!!!!!!!!

marah kat sape?? marah kat diri sendiri la..

dah tau ada masalah kene la cube selesaikan..
berat tu bknnye turun mcm tu je.. kalau x usahaa.. xde MAKNENYE!!!!!!

p/s: aku x kisah about my shape.. but i really care about my health....susahnya nk disiplin kan diri..

Comments

sya mansor said…
same here... kesihatan itu lagi penting dari bentuk. lagipon, bulat seperti bola tu pon bentuk ape. heh...


p/s: aku buat doh potato wedges resepi hok mung bagi. tapi modified sket here n there. tapi dok dang snap gambo. dang kene ngap dulu di awok2 aku
rhapsody_sufi said…
haha..any way bola tu lg cute dr tong drum.. thank sbb sudi try resepi tu.. mengarut2 je aku buat..

sori about the resepikek bcoz i got some technical problem with it.(
rammyd said…
weyh. aku nak gak resepi tuh,
rhapsody_sufi said…
okeh..6ti dah dpt resepi tu aku wi deh..

Popular Posts