janji

tahun lepas janji mahu menulis, namun tak berjaya. kita tgk tahun ni mcm mana.
pernah seseorang berkata,
jika mahu jadi penulis, jangan hanya mahu tapi teruslah menulis.
walau sekadar sebaris sehari.
cukup lama tidak menjengah kesini.
kerana sibuk dengan tulisan-tulisan ringkas dan tidak matang.
lama dan cukup lama,
sedar dan tidak sedar..
terhenti sejenak,
berfikir, sejauh mana aku sudah dewasa.
adakah aku sedang menapak kehadapan atau semakin mundur ke belakang?
semoga aku terus diberi kekuatan.
terima kasih Allah kerana msih beri aku sedikit kasih-mu

semoga kita mampu untuk terus berkasih.

aku yang sering tidak mahu dewasa. ;)

2 bulan lagi genaplah usia ku, menulis dengan penuh pengharapan.

malu aku dengan diri sendiri yang sering lupa untuk mendisiplinkan diri sendiri.

Comments

Popular Posts