no TITLE

subhanallah..
Allah itu Maha Mendengar.. pintalah lah pada Nya. kerana dia yang berkuasa memberikan segala yang terbaik buat mu..

semalam.. dah balik bilik pukul 12.30 mlm.. semua roomate dah tido. siap2 keluar nk g cuci muka n gosok gigi. . mcm mane ntah tangan ni ni yakinnye merapatkan pintu bilik.. dah terkunci kat luar.. hati ini terdetik.. Ya Allah macam mane aku nk masuk balik.. nk kejut roomate memang x sampai hati la.. so aku pergi je bilik air selesaikan urusan.. tibe2 dengar ada orang bukak pintu bilik n datang bilik air.. skali roomate aku la... hehe.. TQ ALLAH...

hari ni punye cerita pulak.. tengah hari ni.. memang sakit kepala sangat.. kelas pukul 2 jap lagi n ada task nk kene submit. nk tak nak memang kene g kelas. Ya Allah memang ikut hati ni x larat sangat nk g kelas, tp dah buat cite2 untuk x kan senang-senang nk tuang sekelas.. sekali mesej masuk.. arini punye action research kelas cancel..

tak tau nk describe perasaan ni macam mane. Allah Mendengar permintaan hamba-hambanye.. rupe-rupenya inilah yang dimaksudkan dengan kuatkan ikatan hati dengan Allah.. jalannya dengan baiki ibadah kita.. aku baru usaha untuk awalkan mane2 yang selalu aku lewat2 kan.. baru cube tambah mane2 yang aku selalu tinggalkan.. cube belajar balik dari awal.. Tq Allah.

" Ya Allah, perbaikilah agamaku yang menjadi perkara paling penting padaku. Perbaikilah duniaku yang menjadi kehidupanku. Perbaikilah akhiratku yang menjadi perkara paling penting padaku. Perbaikilah duniaku yang menjadi kehidupanku. Perbaikilah akhiratku yang menjadi tempat aku kembali. Jadikanlah hidup ini sebagai tambahan segala kebaikan bagiku. jadikanlah kematian itu sebagai istirehatku daripada segala kejahatan.(buku amalan dan doa kesukaan Nabi Muhammad)

Comments

Popular Posts