Jalan-Jalan lagi deh..

Assalamualaikum.
Alhamdulillah, AllahuAkbar, Subhanallah..

Bernafas lagi aku saat ini.. Minggu pertama di semester ke-2 di tahun ke-3 aku berada di uia ni telah pon habis.. berbaki lagi 13 minggu je lagi... kalu belek planner kat meja ni.. rase mcm cepat je sem ni tibe.. rentatan planning dan kerja-kerja yang menanti adalah sangat menakutkan..

walau bagaimanaponnnn.. dicelah-celah kesibukan dan keputusan sumber kewangan ni, sempat lagi jejalan lagi ni. kihkih.. dah lps buat kompas timur,barat,utara dan selatan.. arini jejak cameron highland pulak.. x plan ape2 tibe2 je sampai.. lps abis kelas jumaat pagi tu datang la abg ku menjemput untuk menjadi baby sitter si tembam umar sementara umi nye g interview..tempat yang jd nursery si umar adalah didalam TAU 5058...  SIAN bdk kecik tu. merengek-rengek je dia byang kan dah la xde tempat dia nk bergolek-golek dalam kete tu. abis cite baby sitter.

At Cameron Highland pulop..
well kalu ikutkan sibuk, memang sibuk pon.. tapi.. bile call S/U tanye betul ke xde meting ari Sabtu, then diorang cakap xde.. Oleh hal yang demikian itu,, pergilah aku ke Cameron pagi ini..hehe.. tibe2 kat tengah-tengah puncak cameron tu. dpt mesej kate ada meeting pukul 5.15 petang.. diorang agak hantar msj on da spot mcm tu buleh ke aku terbang blk uia.. hai..bile la kite semua ni nk blaja dari kesilapan ye?

dapat la makan ice-cream strawberry...dapat beli tea bharat, dapat beli strawberry.. tu je la ada kat cameron selain dari pemandangan ciptaan Allah yang sangat cantik..

tangan cik ti yang besar kedabak...


penutup malam ni: aku x sempurna, aku insan berdosa.. T_T

Comments

Popular Posts