minggu pertamaku berjaya!!!!!

setelah weekend aritu aku berjaya mengosongkan poket aku oleh kerana buku2 tercinta.. hehehe
ingat tak yg aku ckp nampak gaya aku kene puasa sampai akhir sem ni?? maka terlaksana lah misi menyelamat poket ku itu...
hari yg aku berpuasa, sahur dgn herbalife, buke pun dgn herbalife, mlm tu kunyah la biskut kering stok dlm loker.. n hari2 di mana aku x mampu berpuasa, aku telah breakfast dan lunch dengan shake herbalife jgk la.... mlm pun dgn biskut2 kering tercinta plus air water cooler tu... so poket aku cam nampak kembung skit la... hehehe.. wang hanya dikeluarkan utk isi minyak moto, topup, n fotostat kertas-kertas lecture... best tak idup?? mesti korang kate x nikmatnye idup... tapi pada aku ni lah ni'mat idup yg sebenar, blaja control nafsu... seronok pulak rase idup mcm ni.. simple.. dr 5 biji buku yg telah menyelamatkan poket ku itu, 3 biji telah selesai ku bace... 6ti la next posting aku redah buat ulasan buku...

p/s: nampaknye b4 abis sem boleh tambah stok buku baru ni.. hehe.. bak kate cupi, ko mkn buku jelah....

Comments

Popular Posts