8 August 2009

rumah oh rumah....

salam...

pernah x korang tetibe rase rindu sesangat nk blk umah....
nih la ape yg aku sedang menderita sesangat nih...
dah baik punye plan nk blk, siap aku dah sumbat semua baju kat dalam beg...
tunggu punyye tunggu sampai x pegi usrah tu... dengan bahagianye tibe2 x jadi.....
dr lepas jumaat sampai lepas asar, dr lepas asar dah jd lepas magrib... dr lps magrib sampai tgh mlm..
dari tgh malam sampai pukul 5 pagi.... aku siap x tido nk blk punye pasal.... ape la nasib....
stress aku... stress....

ni x pasal2 aku nak menangis tahap gaban...... nasib baik mama pujuk...
mama kasi line syahdu mcm CECELIA Ahern punye novel... so dari berapi mcm gunung berapi kalimanjaro
dh bertukar suam2 kuku mcm air kat danau toba.....(suam ke??? ahh lantak)

lain kali sah2 kalu ada weeekend lagi aku g cari tiket bas awal2 blk... malas dah aku menderita mcm nih..
tak tahan ooooo....

kalau ikutkan hati mau je aku redah g greenwood ambik tiket... tapi bile mama ckp takpe la.. aku pun malas nk layan perasaan ni sgt... b4 setan2 meloncat2 kegembiraan tgk aku marah baik aku istighfar bebanyk...

p/s: aku nk blk umah tahap gaban nih... minggu lepas mc 6 hari tapi doctor x kasi kluar bilik bg mengelak
penularan H1N1. lantak la asal minggu dpn aku boleh blk n doakan aku boleh siapkan aku punye assigment yg melambak setinggi everest tu...p/s2: aku dah total lost 10kg... marah2 pun ada gak bende yg heppi...

2 comments:

humairah said...

owh.. x sabar nak tgk sofy in he new look

rhapsody_sufi said...

insyaallah.. tgh giatkan usaha ni...