Memahami dan Difahami!!!!

salam...
aku ingat aku dah tinggalkan habit suke melarikan diri bile bermasalah ni...
rupenye ia masih disini.. disaat umur 20 tahun perangai lame tu still ada....
kenapa aku nak kene lari??? masalah besar ke???
tak jugak sebenarnye, cume pada pendapat aku, bile ada satu gumpalan masalah yg bersimpulkat kepala ni,
x salah kalau pergi bertukar angin untuk merungkaikan simpulan masalah tu kan?
cume maybe tindakan aku yg suke blah mcm tu je tanpa cakap kat sesape tu yg jd masalah...
nk buat mcm mane, aku ni mmg suke melangkah ikut gerak hati without terikat pada sesiapa pun..
pada aku lagi senang, kalaujust menyusahkan diri sendiri...
mmg aku sgt benci kalau menyusahkan org...
dah la kadang2 aku rase satu masalah bile orang dikeliling terlalu baik dgn aku.....
(u are so trouble siso)
kadang2 aku rase sgt seronok bile sesekali ubah angin hidup....
aku bukanlah jenis org yg mampu terikat pada satu peraturan hidup yg ketat...
i'm like a bird n fly free like a bird... bukan rama2 yg berjuang.. masih ulat beluncas yg perangainye liat.
aku sgt cube untuk memahami setiap hati yg terikat pada aku... aku tau kenape aku x ditakdirkan menjadi
seorang councelor.. sbb aku mengambil masalah org dan meresapkan emosi aku kedalam masalah diorg...
tapi dari situ byk aku blaja tentang hidup.. buat mase skrg perkataan yg aku paling takut ialah
CINTA DAN KAHWIN...

AS A STUDENT sgt perit kalau dah terlibat dlm dua dilema tu... avoid it... avoid it... walaupun aku x pernah terlibat dlm mane2 dilema stakat ni(Alhamdulillah)... tapi ramai org dikeliling aku yg sgt bermasalah dgn bende tu.... what ever lah... stop the topic bcoz a have a bigger problem in my study n i'm trying to grow up my business..

p/s: again i write bout crap thing... plan nk tulis benda lain yg kluar benda lain... ahhh.. just go on...

Comments

Popular Posts