kisah kunci.....

kunci oh kunci.... bertuah betul nasib aku dek kerana kunci.....
kerana kunci sejam aku berjemur d stesen minyak tu....

nak di jadikan cerita, aku punye moto hampir kehabisan minyak, dek kerajinan aku, lepas je kelas socio aku pun dgn gayanye melancarkan moto ku ke stesen minyak yg berhampiran.....

'kak saye nk isi penuh ye'

'adik isi la dulu 6ti bru byr'
ape lagi jom isi minyak... 'nih aku nk isi betul2 punye penuh ni. tak yah BUANG MASA DAH nk isi selalu(ni kate2 dlm hati)' dh penuh tangki, aku pun pegi la byr... dh siap byr.. ok aku dh tutup kemas lubang minyak aku tadi.. TAPP,(siap
ada sou8nd effect lagitu), kemas lah sudah seat aku kembali... jom idupkan enjin..

EHHH.... mane pegi kunci moto aku nih???? ALAMAK.....

aku TERTINGGAL KUNCI KAT DLM LA.... mampus!!!!!

aduh hai.... bertuah betul nasib aku arini...

so sms ku berbunyi lebih kurang la: "abg i need ur help. come n save me by bringing the spare key....( ni kire summary dr beberape keping aku kpd my abg yg mendpt watak superman arini)
"abg ada kelas sampai 11.20"
"takpe I REHLAH DULU KAT STESEN Minyak ni... JOM MAKAN UTK COVER MALU"
MUKE pekerja stesen minyak tu dah curiga semcm tgk aku.. yg dah hampir sejam kat itu... cover2.. tebal muke aku same tebal dgn jln tarr tu... siap jadi jabatan statistik negara jap(ade ke????) lantak la.. aku sempat mengira
berape bijik moto n kereta yg masuk isi minyak setiap 10 minit lagi... kiraan aku terus ilang bile KATAK hijau tu parking sebelah moto aku...(hahaha,,superman aku lambat sejam dlm misi menyelamat n drive katak hijau... hahaha. xde gaya superman langsung).

so dgn sampainye kunci spare aku, maka berakhir la rehlah ku selama sejam di stesen minyak....
kisah kunci....

Comments

Popular Posts