new learner....


Salam. Tak sangka akhirnya aku ada something yang aku nak tulis kat blog ni. Mula-mula dulu aku terpikir juga kenapa aku buat blog ni. Mungkin sbb aku tgk semua org kat keliling aku ada blog, so aku pun nak juga. Lepas dah buat tu, aku tak tau ape yang aku nak tulis. So aku survey blk ape yang kawan-kawan n sahabat- sahabat aku tulis kat blog diorang. Ada yang jenis tulis tazkirah, ade yang cite pasal life lepas kawin, ade jgk yg crite pasal ape yang dperjuangkan, ade gak yang crite pasal isu semasa dan life diorang sendiri. Aku pulak? Ape aku nak tulis? Ntah la. Hehehe. Mesti korang dah ckp yang aku ni suke merapu. Memang pun!! Tp kadang-kadang aku malu nak tulis ape yang aku rase, aku malu nak kasi kawan-kawan aku bace ape yang aku tulis. Dah tu kenape buat blog? Entah la, sbb mungkin aku nak blaja meluahkan sesuatu yang aku rase melalui tulisan aku kot. Give me a chance.

Comments

Popular Posts