Berubah!!!

Berubahkah aku?
hanya bila ada sesuatu
Terus aku pulang pada sikap sebelum kuberubah
Hanya sekedar sesuatu tak berapa lamapun itu
Jarang kuterendap dalam sikap dimana kuberubah

Reff :
Tuhan aku hanya manusia
Mudah berubah lagi dalam sekejap
Tuhan aku ingin berubah
Dan kubertahan dalam perubahanku

Lagu/lirik : Deden Supriadi
nyanyian: Edcoustic

manusia sering berubah.. ada org kata hijrah.. hijrah tu bagus. namun harus dilihat juga. arah mane yang kita tuju.. andai menuju kearah kebaikan. Allhamdulillah.
setiap kali aku mendengar lagu ni, selalu buat aku munasabah diri.

aku sering ucapkan. yang aku ingin berubah. kata2 itu mudah dilafazkan. namun melaksanakannya, perlukan semangat dan kekuatan. sesungguhnya hanya pada Allah aku sandarkan segalanya..

semoga dgn berkat ramadhan yang menjelang mampu merealisasikan a better girl in the making..Align Center

..

Comments

Popular Posts