9 September 2009

aku dan si katak hijo!!!

salam..
hehehe.. 9/9/09.. ada sesape kahwin ke tunang ke arini??? coz biase artis2 ni suke sgt pilih tarikh yg pelik2 ni.. hehe.. arini aku nk gelak je.. sape yg tgk aku hari ni dengan semalam mesti kate bdk ni mesti dah x betul.. sbb semlm mcm nk telan semua orang.. hari ni dah jd bdk baik dah...hehehe..

setelah aku menjahanamkan kereta UNSER bapak aku 2 tahun lepas... mmg sgt lah susah nk drive blk.. tapi sejak nk bergelar business woman berjaya aku ni aku pun memaksa diri untuk melupakan segala fobia yang ada... cuti aritu try drive MYVI mama auto, hehe berjaya.. dah yakin dah skit.. semalam oleh segala keterpaksaan yang ada, aku pinjam jgk katak hijo tu.. manual lagi..
i'm all alone. n berjaya pergi blk dgn selamat.. korang tak tau betapa sejuknya tangan aku pegang stereng tu.. sampai x sedar pun aircond x terpasang.. hehehe..

dah tu jam pulak jalannye.. nk g bangi 2 jam baru sampai... bayangkan..walaupun beberapa kali kereta tu mati semasa guna gear satu tapi xpe la... oleh itu selepas ini aku semakin galak untuk membawa kereta.. huahaha.. satu lagi berita gumbira.. exam linguistik aku cancel...
makbul jgk doa aku... jahat x doa benda cam tu bulan ramadhan ni??? segala urusan nk g travel dah hampir selesai.. ramai pesan beli sourvenier.. ape aku nk beli pun aku x tau.. sbb aku pegi sana dengan orang lain.. for other purpose.. hahaha..

hahaha... tadi nk pack barang aku perasan yang aku kekurangan seluar nk dibawa.. so nk kene cari seluar lain la skit.. dlm kepala nk beli jean.. tapi mama warn awal2.. x yah beli jean nampak kasar sgt.. hehehe, mama. ok lah akak ikut ckp mama..

semalam aku dah buat jahat sbb x pegi iftar.. sori semua.. tapi hari ni ada iftar lain.. so yg hari ni kene pegi la... disamping tu ptg ni nk merempit dgn moto aku yg telah mati roadtaxnye.. suke hati je...
nk g JJ jap..papai...
p/s: assigment yg nk kene hantar esok lum siap pun lg.. sia-sia gelak byk2 ni...












3 comments:

sya mansor said...

thniah... akhirnye mg kmbali merempit d jln raye ;p


btw, da jia hao taiwan~~~

rhapsody_sufi said...

tenkiu2.. tapi bukannye aku tinggal kan kegiatan merempit ni cume selalu merempit dgn kenderaan tayar 2 je.. tayar 4 ni bru nk stat blk.. hehe

rhapsody_sufi said...
This comment has been removed by the author.