6 September 2009

kegembiraan itu perkongsian!!!!

Salam...hari ni ada senyuman manis buat semua orang... (n_n) , segala masalah yang berlaku anggaplah benda tu bukan sesuatu yang buruk cume kemanisannya agak mendalam. setiap dari kita ada masalah tersendiri. jgm anggap kenapa asyik2 kite je. kenapa bukan pada orang lain. tapi cume kite dalami setiap dari kite alami benda yang berrbeza. kite kene sedar yang bukan kite je yang ada masalah. SEMUA orang ada masalah. yang berbeza cuma cara penerimaan dan jalan PENYELESAIAN yang diambik.. aku ni SELALU sangat rase yg aku ni byk masalah. tapi bile tgk2 balik, ape lah sangat masalah aku. ciput je banding dengan orang lain...

hari ni cam hepi2 je. sebab hari ni dapat masak! hehe.. jgn jd reporter ye kat mhallah office.. hari ni iftar dengan kak didi n kak ain. masak ape? masak sardin, telur n lempeng je.. mesti korang ckp tu je? pada aku bile berkongsi ni sikit ke byk ke, yg x sedap pun jadi sedap sebab berkongsi. rase nikmat tu lain tau.. n ada satu menu special: jus carrot.. fresh tu.. sendiri blender... huahaha.

mula nk masak tadi rase mcm sikit je benda yg nk buat buke pose ni..tp biar lah, kalau x abis mcm mane? so kami masak je benda yg dah ada dlm loker ni. tup tup yg sikit ni pun x berhabisan ni.. haila..

bulan2 puasa ni semua orang niat kan hati nk didik nafsu. tapi masing2 bile g bazar ramadhan, ya allah, sampai x muat tangan membeli. aku pun kadang2 termasuk gak.. kite ni sebenarnya nak didik nafsu ke nak besarkan nafsu???? pasal travel tu kire ni jadi la pegi... doakan semuanya slamat ye..,..

2 comments:

sya mansor said...

hoyeeee!!!!
g jgk mg...
kt dnung sle amek gmbo byk2 ye
x sabo nk jeles ni..

btw, ak tuko ad
http://syamansor.blogspot.com/

psl sharing2 2..
yup.. sharing is caring..
tp jgn kongsi laki sudehh...

rhapsody_sufi said...

ni pehal pedas semacm je... 6ti aku check blk...