tahun baru.......




Salam... hari dah masuk hari ke-3 tahun bru islam, n esok 1 Jan... masa ni semua orang akan sibuk bertanya ape azam tahun bru???? aku ade letak azam ke??? ntah la.. ade kot. skrg ni campus aku tgh cuti, so kire holiday kat sini tak ramai org la.... maybe azam nak jd bdk baik kot. no more title of trouble maker.... insaf kot skit... kene study harder.. ibadah nak kene perbetul byk lg... nak jd anak yg baik... mcm2 la kot... same mcm tahun lepas gak.... hari tu kluar ber3 dgn abg n aku shopping buku... 100 lebih gak habis... heaven gle.. tp tak bace lg sbb skrg ni musim exm tak leh ilang fokus.... tu pasal tak terupdate blog aku ni...ni kalau aku berkhayal bace novel ni mmg tak bergerak ke mane2 la jwbnya....kire dok cuti kat sini lg berabih duit tau...mkn lg, buku lg.. teksi lg.. parah2... dah la kat sini ade 2 bulan lg...
tp ingat lagu i will survive pulak.. kalau tau dek mama yg aku dok berabih duit ni, mesti bising... haha.. dah nak buat mcm mane bukuku duniaku.... k selamt tahun baru buat semua... semoga tahun y mendatg lebih baik dr tahun y lepas... doakan aku berjaya dlm exm.. mama sori akak mmg tak leh blk sgt sem ni...doakan akak berjaya...... akak tak nak fail mcm sem lps lg... takut dia bitter sampai tak tertelan 6ti......

Comments

Popular Posts