class di tahun baru..

Back to School...
dh jd second year student..
first day class..mcm2 perasaan yang ada dlm hati ni..
terngiang-ngiang kat telinga ni harapan dr mama n abah yg dok harap their girl ni dpt further
study lagi jauh dr ape yg diorg dh achieve..
tp aku still main2 je.. as far as i remember, aku x pernah serius dlm blaja..
semua redah ikut law sendiri.. rase nk dtg2, rase nk buat2.. kalu dh hati kate x nak susah la..
every sem mesti ada azam baru.. tp yg susahnye...mase awalnye semangat berapi..
makin hari makin malap..susah2..
this sem aku redah ambik 21.5 credit..
(mak cik ko larat ke?? soal hati sendiri)
tp yg pasti byk nk kene pulun.. tgk pd senarai subject sure project melambak..
dh pulak tukar minor it..(bile bdk bute IT buat aci redah ambik IT) hoho
ada lah mangsa yg terpaksa menolong aku siapkan project( tolong ke??)
ni x termasuk lagi job2 lain yg wajib ditunaikan..
whatever it is.. mendidik pendidik...
it not the easy job.. you get what you give...
peringatan utk diri.. mcm mane aku behave dpn cikgu aku.
mcm tu jgk la student aku akan behave dgn aku..
oh no....



Comments

Popular Posts