sekadar coretan...

cukup sekadar mencoret, akan lahir satu detik kepuasan dlm diriku..
kadang aku menulis bukan utk tatapan umum, sekadar utk kepuasan hati ini..

semestar ni dah hampir sampai ke penghujung, sedar x sedar aku dah hampir menamatkan gelaran sebagai junior.. hehe( maknenye dah makin tua la tu) semester ni aku agak struggle dengan kemalasan yang sangat2 melampau.. kalau ikutkan kerja, dia ada primetimes.
time byk kerja tu dia.. menambun.. time xde kerja pulak fuyoo...

and as usually masalah dengan waktu tidur.. dh byk kali cube ubah tapi tetap jugak jadi mcm tu... siap aku dh tampal kat dinding bile tentang perjanjian aku dengan diri aku sendiri utk berubah.. tapi sedar x sedar kadang aku ni byk sgt terlalai.. bile dtg malas tu.. mmg susah.. kalau abah tengok sure kene rotan ni...

cume aku tekadkan dalam hati, when you take the first step to change, that mean you are begin to make a different to your life.. cume skrg ni aku perlu istiqamah dengan setiap ape yg aku cube lakukan.

ntah aku mmg dalam mood meraban skrg ni.. anyway imtihan is coming, pesta buku is dah x lame...sekarang sedang berusaha utk menghabiskan assignment yang terakhir, dan buku yg dah masuk minggu ketiga aku pegang.. x pernah rasenye aku ambik mase selama ini utk habiskan satu novel, cume kali ni byk perkara yg lebih penting yg aku perlu dahulukan.. tajuk novel ni the to-do list..
stakat yg dah abis bace, x kire ape yg nk dirancang, sebesar mane pun rancangan tu.. you have to take the first step in order to make it into a reality...

Comments

mimi said…
ngehngehngeh~
c-so!
esemen first!
novel later-later!
t repot abah! hahaha :D
rhapsody_sufi said…
JGN2.. 6ti cg othman rotan..sakit ooo.. tp dugaan novel tu kuat..

Popular Posts