a moment to remember...

to my dear, sungguh saat kau ada.. aku x pernah menghargai.. saat kehilangan mu baru aku menggelabah.. oleh kerana silap ku, kau menanggung beban..
saat kau hilang, baru ku tau erti kehadiran mu dlm hidup ku..(emo2)
kerana kau jgk la, banjir besar aku mlm tu.. kerana kau jgk la hilangnye kemacho-an ku..mmglah aku akui segalanye silap diri ku sendiri.... sesungguhnye aku rase mcm nk pakai purdah je skrg ni.. malu nk jumpe manusia2 yg menjadi saksi kesilapanku...AKU MALU....
I ADMIT THAT WAS MY MISTAKE.. i won't do it again.. ni kunci moto dah tergantung di leher ku(always)... jgn la hilang lagi.. aku serik weih...

thankk to pak guard yg "menyelamatkan motor aku" without any notice.. nasib baik la x sempat sampai Balai Polis n Call my parent....

tibe2 aku teringat aku punye assignment literature:"comic relief" istilah utk incident yg berlaku yg mengubah suasana tegang kepada suasana yg melawakkan..mcm yg berlaku pada aku lah.. akhirnye dari semua org kesian n marah atas my stupid mistakes, its turn out to be aku di jadikan bahan jokes oleh semua org.. Abah baru tau berita ini pagi tadi.. pun kene gelak lagi... thank to semua yg sudi membantu n sudi gelakkan aku..akhirnye abis sudah paper aku yg ke dua... 5 more to go..

Salam Imtihan buat semua sahabat-sahabat....usaha dan tawakal bergerak seiringan...

p/s: jom pakat ke KLIBF..Insyaallah aku akan kesana esok bersama teman2

Comments

seha said…
erm.. org pun kene take note gak... spesis lebih kurang je..

sokong kenyataan tu bila tiada baru terasa kehilamgannya.. nasihat untuk diri sendiri gak

Popular Posts