salam. pernah tak rasa sunyi, rasa kosong tak terisi, nobody there to company you? nobody there to wake you up after a long sleep. nobody there to cook 4 you. nobody there to wipe your tear. nobody there to stand 4 you. nobody there who make a joke to make you laugh. there is just noboby.. but remember Allah is always there 4 you.

Kisah dari Johor... aku bukan lah pandai bercerita tapi kongsi boleh la. byk program aku burn sebenarnya dengan balik kampung ni. tapi coz of abah dengan mama aku pegi jugak. other than that aku balik untuk jenguk atuk yg tak brape sihat. 4 the wedding thing, I put it at the back of my list. WHY?? because I HATE CROWD and.... pe2 lah. anyway congrat untuk ABang Ali n Abang hAiruL... SOry Bcoz I'm not a good HELper... kalau nk ikut mmg dah lame sgt aku x pergi majlis2 kahwin.... tp family punya pasal aku redah gak. kalau aku stay lame2 kat tgh2 crowd sure kepala aku sakit. pelik betul la aku ni..haha

according to the list, the next wedding belong to my only bro. mak cik2 n pak cik2 aku semua dah bising konon raya 6ti nak buat rombongan datang terengganu pulak... Haha.. but my mama keep avoiding the topic... aku sekadar pemerhati tak berlesen.. tak mampu buat ape... "abang, adik just doakan yang terbaik 4 you." doa banyak k 4 my bro.. biar jalan dia dipermudahkan....

Comments

Popular Posts