ku langkah kaki ku....

salam...
kasih dan sayang adalah anugerah illahi......
x pernah langsung terlintas fikiran kemana kaki ini akan melangkah....
sampai bila kaki ini akan terus melangkah....
aku takut untuk memutuskan kemana aku akan melangkah....
adakah langkah ku buka mendekatkan aku pada ALLAH???
atau langkah ku buka mendekatkan aku pada neraka???? nauzubillah...
tapi bolehkah aku terus berdiri kaku disini????
adakah aku akan selamat andai terus kaku begini????
adakah aku bahagia kalau terus kaku disini....
adakah rahmat allah akan datang padaku andai terus kiranya aku kaku disini....
tanpa sebarang usaha???
sediakan diri, pasakkan Allah dihati, pupuk iman di dada, islam dalam diri perlu ditegakkan....
melangkahlah wahai diri.. kalau kau berjuang untuk islam, Allah sentiasa disisi mu...
jangan takut untuk melangkah...

Comments

Popular Posts