Cuti ke???

Cuti ke???
skrg musim cuti dah bermula... time aku g pusing2 uia jap tadi
ramai makhluk2 Allah yg nk balik ke kampung sedang menunggu teksi..
aku pulak??

aku kene buat pilihan??
walk for democracy or spectacular herbalife???
satu nk pergi..satu kene pergi....
huhuhu..
aku x suka memilih...
ape yang ada depan mata kire aku redah je la...
walaubagaimanapun...
berikut adalah senarai assigment yg perlu disiapkan dlm cuti seminggu ini..
1.history:presentation slide+research pasal integrated education
2. curriculum and instruction: mid term paper(tapi boleh jwb dkt umah)
3. syllabus design: need analysis
3.syllabus design: individual assignment

4. co-curriculum: study utk quiz
5. edu psychology: buat article review(article pun blm cari lagi)
6.edu psychology: research utk presentation..
7. kerja2 yang berkaitan...
kalau tulis senarai kerja kat sini mmg x habis kot...
so ni kire cuti ke???
takpe lah.. asal boleh balik jumpe mama n abah plus adik2 pun kire bersyukur dah...
huhuhu..
sempat ke nak siapkan semua tu??
takut pulak aku...
BY THE WAY:
adik lelaki aku yang insyaallah bakal jadi ustaz...
planning nk buat usrah utk family..
ayat dia..

kite selalu usrah kat luar, bile lagi nk usrah dengan family sendiri...
terkesima aku....
hakhak
tapi hakikatnya aku sangat terharu..
(FEELING LA PULAK)
selama ni kitaorg sibuk kat luar
sampai lupe nk hidupkan dalam family sendiri..
I mean secara formalnya..
insyaallah segalanya akan berjalan lancar...
TO ME ISLAM IS NOT ONLY A RELIGION
ISLAM IS THE WAY OF LIFE..
ADDEEN..

SO UTK MENEGAKKANNYA
KITA LAKSANAKANNYA..

Comments

Popular Posts