new sem, new thing...

salam....

mood: mood awal2 sem..
playlist: taylor swift
buku: thank for the memory( cecelia ahern)

lagi sekali hubungan dengan dunia internet terputus menyebabkan blog ni berhabuk 3 inci.. catatan hidup kembali berwarna... semester baru dah mula dah.. kekawan aku tgh bercuti sakan lagi.. aku dah memulakan episode baru kat campus.. result sem lepas kire ok la... walau mcm mane pun still kene usaha utk naikkan lagi... sem ni mencuba nasib utk ambik 17.5 credit, takut jgk sebenarnya... bukan ape, takut x mampu nk bawak je. kesibukan hidup akan bermula kembali... tapi awal2 ni dah ada plan nk kene balik kampung coz my sepupu nk enggage 17 disember ni... sebab kalau ikut nenek aku, dia tak berapa suka kalau buat majlis time bulan muharam... kenape?? nanti la aku kene buat research balik.. kelmarin dengan rasminya mama n abah and my others sibling dtg antar aku kat uia... kire ni la bru first time mama tgk bilik aku.. tu pun x dpt tgk kat dlm coz kuncinye ngak ada...

tu je kot cite yg ada.. yg lain2 x sesuai untk under age.. heheh

Comments

Popular Posts