Tulis lah walau sepatah.

AllahummaSolli Ala Muhammad

Alhamdulillah.

pejam celik pejam celik. umur dah cecah 25 tahun 2 hari.
tiba-tiba tak mampu pejam mata malam ni. tiba-tiba jugak rasa nak belek blog. 
tengok-tengok last update february last year. which mean, dah setahun 2 bulan blog ni bersawang.
huhuhu. bukan tak menulis sebenarnya. but everytime menulis, hati tak kuat untuk publish. so semua simpan letak dalam draft. Takut. 
Check apa dah jadi dengan hidup saya sekarang, banyak yang dah berubah, tapi masih banyak juga yg tak berubah. 
Bila lama tak update, macam-macam benda nak share, tapi idea masih lintang-pukang.

Dah tu kenapa tulis jugak?

Sebab kalau tak menulis maka tak adalah tulisan.
Sebab dengan menulis saya boleh baiki apa yang saya nak baiki.
Sebab dengan menulis saya boleh luah apa yang tak terluah.
Sebab dengan menulis saya boleh semak balik kat mana dah tahap diri sekarang.

Doakan saya mampu menulis untuk kebaikan.
Doakan saya mampu Istiqamah dengan menulis.
Ada cita-cita kecil yang ingin di kejar dengan menulis ini.

we will never write anything if we want to wait for the perfect moment to start writing

Comments

Popular Posts