kembalikah aku....

salam... agak lame aku x menjenguk ke blog sendiri..hehe..apatah lagi meng"update" blog ini..sejak2 cuti sem bermula hanye sekali aku menulis... kerana sering kali bile aku cube utk menulis.. sering terfikir, apakah ape yg aku tulis mendatang faedah atau lebih kepada ruang utk aku meluahkan perasaan n membuka aib diri.. entah la... kalu ada yg membaca silalah berikan pendapat yg spttnye.. mungkin aku x seperti abg yg berkongsi peluang businessnye dan muslim yg mampu menulis tazkirah2.. aku hanya mampu menilai dan belajar dari ape yg aku lalui dalam hidup.. mungkin penilaian aku byk kepincingannye.. huhu.. terfikir seketika....

(9_9)... tapi anyway..tibe2 bile dalam proses utk aku belajar lebih byk tentang diri aku... aku sgt suke tgk ending crite..tak kire la movie ke, drama ke..even novel pun.. aku redah bace belakang dulu.. ada sesetgh drama yg aku tak pernah tgk pun tp aku ttp jugak nk layan dia punye ending...adakah habit ni menunjukkan bahawa aku ni seorang yg x sabar..entah la...maybe.(^_^)

lepas aku tgk status sya dkt facebook pasal finale supernatural season 5, aku terus download.. still x puas hati gile dgn ending dia..kenapa la suke sgt buat crite meleret2.. aku thn tgk sampai season 4 je sbb x mengarut sgt dh....

cuti sem dah nk abis dh..sem baru n year baru bakal bermula.. bersabor je la..mcm2 benda yg ada kat dlm fikiran ni..benda2 yg nk buat la..merancang sem yg dijangka bakal mencabar..hehe..

Comments

Popular Posts